Nanurinos : b e r b e l o g kah?

24 November 2010

b e r b e l o g kah?

psssstt!letak pic kaki sbb 2nd time melangkah ke alam blogger

ari nih tmpt keja da mule membelok segala macam ''hiburan internet''..paling tension bile fesbuk pun diorg belok..betapa sengalNye mereka.aku sgt tertekan [sekejap je,xde la lame benor]bkn sbb aku x leh on9
[via mobile pun bole]tertekan sbb x de budak nak dtg tmpt keja ak nih..ohhh sgt merugikan.no income for today,esok,esok dan esok lg.

bile tgk cik manager tulis2 kat blog,aku pun merajinkan diri  berbelog tuk kali ke 2
[1st belog x bape menjadi]

keja aku tuk ari nih ialah berbelog sambil bermain game hantu
[hasel hasutan cik manager aku la nih]

1 comment:

khairul said...

cam kenal ja pic ni hhahahha jeng jeng ........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nanurinos Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign