Nanurinos : oooopppS saya langgaR lori~

15 January 2011

oooopppS saya langgaR lori~

ari nih mood bosan.di sebabkan bosan,dengan tetibe aku ade mase nak hupdate belog yang tak bape best nih..padahal semalam da hupdate..rajinnye aku *ecececeh!*

ari nih aku nak kongsi pengalaman excident.ramai orang phobia bile Excident,termaksuklah aku..lagi2 bila keta yang di sayang2,di puja2 di bawa ke hulu ke hilir,tetibe remuk,kemek dan terguris..untuk pengetahuan semua,aku excident 2 kali 2 hari berturut2..

first  time excident,mak n adik ade dalam keta kecil ku itu..dari pintu belakang sampai pintu depan seperti tergarit ngn benda tajam..adusssh.second time excident,keesokkan harinye,nak gi ke JB,incik kekaseh gelap menfollow aku dari belakang.mase tu mata berkelip2..sekali dua kali,bile buka je mata,aiikk melekat dah keta nih ngn lori tu,,macam orang baru  baru tido,mamai2,tanye diri sendiri, "macam mane boleh ade kat bawah lori nih"terus parking keta kat tepi jalan,keluar tengok depan keta..peerrgghhh berpinar japs bijik mata nih bile tgk bonet depan keta tu remuk..dah la ngah panas terik,jalan jammed,orang lalu lalang boleh tgk2 pulak*panas betul hati*...sekali tgk depan keta tu... aku oke lagi,senyum ! kali kedua tengok,dah tak leh senyum dah..pe lagik,terus menangis..tak kira la kat tepi jalan ke ape ke..aku nak nangis jugak..sob..sob..(T__T)

lom,abes lagik nih.jom sambung~

mase ngah sibuk nangis2 kat tepi jalan*kuar hingus sikit2*,terdetik la kat hati yang baik ni,nak kelim insurans.nak kelim.nak kelim jugak..tp hati jahat pulak berkata*sendiri salah lg mau kelim*hu hu..ye la aku yang salah..incik kekaseh gelap pun pesan,tak yah nak kelim insurans.die ckp lagik antar bengkel je la..dan yang paling penting aku suke ayat die yang nih "da la,jgn nangis lagi.tak pe semua i tanggung"aku pun nangis lagik,sambil berkata "mesti mahal"..kekaseh gelap menjawab"tak pe,i tanggung" whaaat??di ulangi sekali lagik "i tanggung". . .yeeebaa ! yeeeba!selamat duit aku walaupun ngn pokai giler mase tu..petang tu jugak aku ngan incik kekaseh gelap gi antar keta kat bengkel di temani makcik aku yang baik sangat2*love u mak ani*
selang 5 hari kemudian,ALHAMDULILLAH,keta aku pun siap di touch up dan di repair..dengan  muke sedikit tertekan aku pun membayar RM800.00 kepada abang bengkel tu *duit dari incik kekaseh gelap*


 gambar nih mase pertama kali aku excident

 gambar nih pulak kali kedua aku menExcidentkan diri di bawah lori

maka,setelah 5 hari tidak memandu. . .aku pun kembali lah memandu kereta kecil itu dengan penuh tatatertib*ceeeeeh !*
sekian,tamat sudah~

~mesti korang bosan bace post aku nih kan,ha ha ha..sebab mase ak mengarang karangan nih,mood aku BOSAN..sbb tu korang pun bosan bace post ini~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nanurinos Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign