Nanurinos : 2012

29 November 2012

FELINNA: VITAMIN-C 5000MG


RUJUKAN KKM : ULUKM/1542/12 
RUJUKAN HALAL : 150127-PR 
Harga: RM85 (SM) RM90 (SS) TERMASUK POSLAJU

5000mg with extra collagen..
gabungan mantap antara PF,vitamin C. And IQR 1000mg..

Khasiat:
- mengatasi masalah kulit dari dalaman
- mengurangkan masalah jerawat dan dark spot
- melicin dan menegangkan kulit
- mengurangkan pelbagai masalah kesihatan lain seperti
- darah tinggi, jantung tersumbat dan lain-lain lagi!

KANDUNGAN UTAMA:

*Kolagen marin - Sumber berkualiti premium yang mudah diserap badan, bertindak sebagai agen antipenuaan yang turut memelihara kekuatan tulang/sendi, kuku dan rambut serta mengekalkan keanjalan dan tekstur kulit agar kekal lembab, halus dan sihat bercahaya.

*Glutathione - Mencerah, menyamaratakan tona kulit serta menyingkirkan toksin dan radikal bebas di dalam badan, seterusnya mengurangkan kedutan halus, noda2 hitam dan pigmentasi.

*Vitamin C - membekalkan nutrisi untuk kesihatan tubuh secara keseluruhan, komponen penting untuk mengoptimakan peranan kolagen dan glutathione di dalam badan, memperbaiki, merawat dan membantu pertumbuhan sel2 baru lebih cepat selain menghapuskan masalah kulit kusam dan jerawat juga melambatkan proses penuaan pramatang.

*Ekstrak sitrus - mengandungi antioksidan yang menjauhi kerosakan sel kulit akibat pencemaran persekitaran, radikal bebas dan sinaran UV, mengurangi risiko kanser kulit, memudarkan parut, bersifat antibiotik dan antibakteria yang menghalang iritasi/jangkitan kulit.



DOS PENGAMBILAN:
Ambil 1-2 kapsul sehari selepas makan malam atau sebelum tidur. Minum banyak air sepanjang hari untuk membantu badan menyah toksin dan melancarkan peredaran darah bagi memaksimakan kesan penyerapan vitamin C ini.



Nurin 

COD : Kluang & Segamat & Paloh
By pos : kemane - mane pon boleh 

012.799.5298



28 November 2012

Produk Cheart~Slimm Trimm Fitt


Insyallah Produk Cheart ni tidak ada kesan sampingan kerana ramuan yang digunakan adalah 100% herba tradisional melayu spt mengkudu.pegaga,kemuning,halia,nona manis dan kucing galak.Tiada sebarang chemical digunakan.So ia selamat utk setiap golongan utk di mkn.
Produk ini telah mendapat sijil dari KKM (MAL101100067T) dan sijil Jaminan Keselamatan dari Persatuan Farmasi Malaysia malah ada sijil halal.

Produk ini membantu:

1.Mengurangkan Berat Badan Anda
2.Membuang toksin dan lemak di dalam badan
3.Melancarkan proses darah di dalam badan
4.Mengempiskan perut buncit

1 Botol ada 80 kapsul.cara pemakanan: hanya mkn 4 biji kapsul selepas mkn malam.1 botol cukup utk 20 hari.

Nurin 

COD : Kluang & Segamat & Paloh
By pos : kemane - mane pon boleh 

012.799.5298




22 November 2012

ESP from SHAKLEE

Assalamualaikum ~
Hari nih Nurin nak share sikit info dr produk SHAKLEE,ekceli lama dah buat research produk Shaklee nih.cuma nak beli tu,masih teragak2 lagi..tapi kali nih Nurin nekad beli n try..selagi tak try,selagi tu la tak rase keistimewaannye kan.

Tahukah anda?Shaklee adalah syarikat pertama yang mewujudkan suplemen protein berasaskan kacang soya. Sebenarnya, pengasingan soya pertama yang pernah dihasilkan adalah dicipta oleh Dr. Forest C. Shaklee pada tahun 1970an. Selang beberapa tahun kemudian, beberapa ujian klinikal telah membuktikan apa yang ditemui oleh Dr. Shaklee sebelumnya iaitu protein soya merupakan sebuah blok binaan utama bagi membina kesihatan jangka panjang.



Apakah ESP ni?
 ianya sumber protein daripada sumber soya.


Protien nih dalam badan kite,so kite tak kan perasan protein ade ke tidak,cukup ke kurang kan?tau2 je,jatuh sakit kan..oppsss,mintak di jauhkan ye..ade kawan2 cakap,"makanan harian kite kan dah ade protein,nak buat ape amek shaklee lagi,membazir..mahal pulak tu.." oke sayang,meh sini i explain..u kalo makan mesti nak lauk yang panas2 kan?baru sedap ye tak?pastu semua makanan harian kite mesti di masak dengan suhu yang panas kan?betul??tahukah anda protein yang ada dalam makanan harian kita seperti ikan, ayam, daging, kekacang dan banyak lagi ini mudah musnah apabila berada dalam suhu masakan yang tinggi? yeaaaah,itu la realiti yang kite selalu lupe..

Pentingkah Protein?
Badan kita perlukan protin utk tumbesaran yg sihat. Stuktur asas badan manusia adalah sel. Dari sel membentuk tisu. Dari tisu membentuk organ. Dari organ membentuk sistem. Dan yg penting, protinmerupakan makanan kepada sel. Jika sel mendapat cukup protein (yang berkualiti), sel yang sihat akan mudah terbentuk demi menggantikan sel2 lamaSegala penyakit pada zaman moden ini disebabkan oleh pengumpulan sel-sel yang lemah dan kurang sihat.Keperluan protein yang mencukupi dikatakan kunci kesihatan yang optimum – protein diperlukan untuk menghasilkan hormones, enzymes, antibodies and neurotransmitter. 25% daripada badan kita berasal (diperbuat?) daripada Protein. – kuku, rambut, kulit, otot-otot adalah protein. Malah Dr. Bruce Miller dalam bukunya mengatakan kita adalah protein.


Kelebihan Shaklee ESP
  • membantu membina dan perbaiki tisu-tisu badan
  • Ia memberi tenaga yang berpanjangan dan membaikpulih sel-sel dan tisu-tisu yang rosak.
  • menyediakan 14gram protein kacang soya dalam setiap hidangan untuk kesihatan jantung
  • Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein.
  • setiap hidangan membekalkan 50% daripada Nilai Harian kalsium untuk menyokong tulang yang kuat
  • kandungan fitoestrogen untuk kesihatan prostat,payudara dan menepous
  • indeks glisemik yang rendah untuk membantu mengekalkan paras gula dalam darah
  • Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses.
  • tidak mengandungi kolesterol dan laktosa.
  • Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekal tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya.
  • Tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.

~ Untuk info & order bole sms/whatsapp or inbox Nurin ye ~
Shaklee Independent Distributor (SID)
Shaklee ID 881110
awramiraculous@gmail.com
012-7995298


COD : Kluang & Segamat & Paloh
By pos : kemane - mane pon boleh 

Page FB : Produk Shaklee



06 October 2012

Tudung 2 Layer HAJRA from JAKEL






AME 1

rm44

harga tidak termasuk pos:

rm6 semenanjung
rm9 sbh serawak

(tudung akan di masukkan ke dalam tupperware - untuk menjaga kualiti awning)







Nurin ~ Agent Miracle Tab (Kluang) & Stokis Produk Catalyst(Johor)

COD : Kluang & Segamat & Paloh
By pos : kemane - mane pon boleh 

012.799.5298

04 October 2012

Sunblock spf 40++

sun cream 40 spf ++ ~ rm38

natural organic ingredients
protects skin from UV rays and controls oil

paraben - free,water - proof

made in korea


Nurin ~ Agent Miracle Tab (Kluang) & Stokis Produk Catalyst(Johor)

COD : Kluang & Segamat & Paloh
By pos : kemane - mane pon boleh 

012.799.5298

promosi EX Body Contouring


EX
Body Shaping & Firming Concentrate
The fundamental tool for a sleek body

Helps streamline contours, reduce cellulite, diminishing the look of stretch marks, drain, and re-sculpt your figure to make you feel lighter. Thanks to this intensive contouring body care, your skin is immediately smoothed and recovers its youthful firmness, elasticity and tone, day after day.

To use: Massage daily onto targeted problem areas such as thighs, hips, buttocks, abdomen, waist and arms using circular movements.

Benefit:
- Loose up to 2 inches a week
- Tighten sagging skin due to rapid weight loss
- Hydrating, lifting and whiten skin
- Reduce the appearance of stretch marks resulting from pregnancy, puberty or weight fluctuations
- Enhance body shape

RM100 / 150ml

*************




EX Body Contouring + Acai Berry
RM100 + RM80 = RM180

tip top promotion ! ! ! only RM170 free pos

 EX Body Contouring sapu kat  bwh lengan,tu kat peha tu,perut pulak buncit sikit,kat kawasan ade selulit.. sapu BC mengurangkan 2 inchi setiap minggu,menegangkan kembali kulit yg kendur akibat kehilangan berat badan,,menegang dan memutihkan kulit,mengurangkan STRECHMARK,Membentuk badan yg lebih menarik♥


Nurin ~ Agent Miracle Tab (Kluang) & Stokis Produk Catalyst(Johor)

COD : Kluang & Segamat & Paloh
By pos : kemane - mane pon boleh 

012.799.5298





30 September 2012

HD ADVANCED WHITENING FLUID


 ✿~ HD ADVANCED WHITENING FLUID (30ml) - rm100 ~✿

Langkah :
Facial Cleanser - Toner - HD Whitening Fluid - pelembab / sunscreen / asas bedak / makeup

FAQ
Adakah HD Advanced Whitening Fluid selamat? Adakah ianya mengandungi sebarang bahan berbahaya?
 ~✿ Ya, benar-benar selamat. HD Advanced Whitening Fluid adalahbebas dari hydroquinone, merkuri atau steroid.

Berapa lamakah masa yang diperlukan untuk melihat hasilnya?
 ~✿ Perubahan awal boleh dilihat dalam masa 2 minggu. Keputusan berbeza-beza bergantung kepada jenis kulit anda, keadaan kulit, kepekatan pigmentasi dan kerosakan warna kulit.

Bolehkan HD Advanced Whitening Fluid mengurangkan kemunculanjeragat, melasme, kerosakan matahari, parut jerawat dan masalahperubahan warna yang lain?
 ~✿ Ya. HD Advanced Whitening Fluid bekerja dengan baik pada semuajenis dan kawasan hiperpigmentasi pada kulit.

Adakah HD Advanced Whitening Fluid juga berkesan pada warna kulitgelap dan warna etnik?
 ~✿ Ya. HD Advanced Whitening Fluid telah terbukti berkesan pada semua jenis kulit, dan semua warna kulit.


Bolehkah HD Advanced Whitening Fluid boleh digunakan oleh lelaki dan wanita?
 ~✿ Ya. HD Advanced Whitening Fluid sesuai untuk kedua-dua lelaki danwanita, juga boleh digunakan pada kanak-kanak berumur 12 dan ke atas.

Adakah HD Advanced Whitening Fluid selamat digunakan oleh wanita hamil dan ibu yang menyusukan anak?
 ~✿ Ya, ia sememangnya selamat.

Adakah HD Advanced Whitening Fluid membantu mengurangkanjerawat dan / atau kedutan?
 ~✿ Ya. Kompleks E861 akan membantu untuk mengurangkan jerawat dan MoistureLoc akan membantu untuk menghalang garis-gariskering pada kulit dari muncul.

Bolehkah Saya boleh menggunakan krim lain dan / atau produkdengan HD Advanced Whitening Fluid?
 ~✿ Ya. Anda boleh menggunakan pelembap tambahan, toner dan produk pembersihan sendiri.

Bolehkah HD Advanced Whitening Fluid digunakan pada badan?
 ~✿ Ya, secara amnya ianya digunakan di muka, tangan, leher dan badan

Bolehkah saya memakai mekap selepas menyapukan HD Advanced Whitening Fluid?
 ~✿ Ya. Walau bagaimanapun, sila tunggu sekurang-kurangnya 3-5 minitsebelum menyapu / mengenakan sebarang solekan dan / atausunblock untuk penyerapan yang sempurna.

Adakah Halal ?
 ~✿ Halal, tiada sumber haiwan digunakan~

Nurin ~ Agent Miracle Tab (Kluang) & Stokis Produk Catalyst(Johor)

COD : Kluang & Segamat & Paloh
By pos : kemane - mane pon boleh 

012.799.5298

21 September 2012

EX RA & UPC SF

hai darling ! ! setelah 8 bulan menyepi..akhirnye UPC is come BACK again..supeeeeeeer hot . .yeah!oke..ramai kan peminat UPC tab??sebab ramai jugak yang inbox..sms,whatsapp..semua tanye UPC..UPC ade stok x?nape UPC xde?nape n why..why..why..actually tab ex upc ni mmg hot killer produk from miracle tab..sesiape ade jerawat yang degil melampau2 tu,u all bole try upc sf.nak tau kenape??sebab upc sf di reka khas utk treatment skin..cthnye cm jerawat2 yg degil.Parut kesan chicken pop atau jeragat yg tebal..formula yg digunakan berbeza compare dgn ex ra. Ingredient Xsame..Coz die lagi power..tp siapa yg pernah try TAb ex upc mmg tau la kehebattannya. Upc n upc sf khasiatnye same je..harge??harge mesti lah poooweeer jugak..hihih..tapi dont worie la..harge still mampu milik! baikla,gojeees2 semua jooom kite  review info about UPC SF :   



RM180 / 30sachets, 5gm each(free postage)
Trial Pack :
10sachet rm60
15sachet rm90
Sesuai untuk semua jenis kulit, serta penyelesaian kepada semua masalah kulit. Dengan serta-merta, kulit kelihatan segar dan sihat dan berseri !!

Dalam masa seminggu, kulit segera segar, telah meningkat dua kali ganda perlindungan terhadap UVA & UVB, mencegah dan siram pembentukan toksin dalam badan dan organ-organ. Jerawat dikurangkan secara mendadak. Kedutan, pigmentasi & parut pudar, selulit & kulit kulit oren kini lebih licin, liang kelihatan lebih kecil dan, kulit kini lebih ketat sebagai keanjalan meningkat.

Dalam masa 30 hari kulit kelihatan amat sempurna,
menghairankan adil, amat berseri dan menakjubkan berseri.

UPC SF akan merangsang pertumbuhan rambut & menguatkan kuku, mencegah dan merawat penyakit kulit, memperbaiki struktur dan keadaan kulit bermasalah serta mengoptimumkan kesihatan secara keseluruhan.

FUNGSI UPC SF :
~ Mencerahkan dan meningkatkan seri kulit. Menghapus dan mencegah pembentukan pigmentasi.
~ Anti Penuaan. Mengurangkan kedutan, menghapuskan garis-garis halus & patch kering, menegangkan kulit, meningkatkan keanjalan kulit & melindungi kulit dari UVA & UVB dan bahaya alam sekitar.
~Anti Jerawat. Menghapuskan jerawat degil dan mengecilkan pori-pori kulit dan mengurangkan sebum.
~ Membaiki sistem kulit. Menyekat pembentukan pori terbuka, selulit dan parut.
~Mencegah Kehilangan rambut. Merangsang pertumbuhan, menyampaikan nutrien penting untuk rambut berkilau & bersinar
~ Mengoptimum kesihatan. Meningkatkan sistem imunisasi badan, stress dan kemurungan.

INGREDIENTS: COLLAGEN - L-GLUTATHIONE - L-ORNITHINE - VITAMIN C - VITAMIN E - GRAPE SEED EXTRACT - PINE BARK EXTRACT - LITCHI SEED EXTRACT - PEACH JUICE POWDER - LYCHEE JUICE POWDER

Halal. No Animal Source.
Tidak sesuai untuk ibu mengandung.
Boleh dimakan oleh lelaki & wanita berumur 16th keatas
Hasil boleh dilihat dalam 2 minggu

~dalam bentuk serbuk,tak perlu bancuh dengan air




Nurin ~ Agent Miracle Tab (Kluang) & Stokis Produk Catalyst(Johor)

COD : Kluang & Segamat & Paloh

012.799.5298







04 September 2012

Vitamin C 1000MG

Vitamin C 1000MG 
RM45 FREE POS 





vitamin C membantu dalam penghasilan kolagen secara semulajadi dalam badan iaitu sejenis protein yang menyusun tubuh manusia. Kolagen adalah struktur yang terlibat dalam pembinaan tulang, gigi, sendi, otot dan kulit. Perkataan kolagen itu sendiri berasal dari Yunani yang bererti lekat atau bersifat sebagai pelekat.Sebab itulah si pengamal akan mendapati kulitnya le
bih licin, tegang dan cantik, dan luka cepat sembuh kerana ia membentuk perhubungan tisu badan yang kuat.

Vitamin C menjaga salur darah agar tidak mudah pecah, mencegah pengerasan salur darah, membantu proses metabolisma kolesterol iaitu pembentukan asid hempedu yang penting dalam proses pemecahan lemak. Sebab itulah mereka yangmenghidap darah tinggi amat digalakkan mengambil vitamin C bagi mengelakkan stroke dan jantung tersumbat.

Detoksifikasi. Vitamin C berupaya mencantumkan bahan logam berat seperti plumbum, raksa, arsenik dan lain-lain toksik menjadikan ianya tidak bahaya pada buah pinggang dan dapat dinyahkan daripada badan dengan lebih mudah melalui urin atau peluh. Mereka yang merokok patut menjadikan vitamin C sebagai kawan baikkerana ia dapat membersihkan darah dan mengelakkan buah pinggang anda daripada mengalami kerosakan yang teruk.

Vitamin C juga berperanan dalam pengeluaran hormone antistress dan interferon (hormone fungsi imun). Mengikut doctor Bruce Miller, the more you stress the more you need vitamin C. Kita tahu bahawa stress boleh memusnahkan vitamin C dan oleh kerana kekurangan vitamin C sistem keimunan kita menjadi lemah dan mudah diserang penyakit.

Penyakit skurvi adalah akibat kekurangan vitamin C. Sesiapa yang mengalami pendarahan pada badan, lebam-lebam, gusi mudah berdarah, gigi mudah tercabut dan luka lambat sembuh, pendarahan dalam otot dan sendi adalah disebabkan kekurangan vitamin C. Jelas sekali vitamin C adalah umpama gam yang melekatkan sel-sel lalu menjadikan tisu-tisu dalam badan kita tidak mudah koyak atau terluka.

Mereka yang sedang sakit adalah disarankan mengambil vitamin C pada dos yang lebih tinggi bagi mempercepatkan proses penyembuhan,Kita digalakkan mengambil buah-buahan dan sayur-sayuran lima kali sehari. Namun kekangan masa dan tekanan kehidupan masa kini menyebabkan vitamin C tidak dapat diserap oleh badan secara optimum dan lebih banyak keluar melalui air kencing.

Selain itu, ia juga membantu untuk :
- Menghilangkan demam selsema
- Mengatasi masalah resdung
- Sesuai untuk lelaki dan perempuan ( termasuk perempuan mengandung)

*elak minum bersama teh (vitamin x diserap)
*banyakkan minum air masak untuk detox

* Untuk perempuan mengandung, ia dapat membantu untuk menambahkan susu badan di samping melembabkan kulit.malah kulit bayi anda juga akan lebih cantik dari biasa.





Nurin ~ Stokis Produk Catalyst(Johor)& Agent Miracle Tab (Kluang)

COD : Kluang & Segamat & Paloh

012.799.5298

09 August 2012




EX Radiance Activator ~ RM130 / pack (setiap pek mengandungi 20 sachets 

lluminate and create your skin’s radiance 
Mencipta dan memberi seri cahaya kulitmu
Produk minuman kecantikan pertama yang diformulasikan untuk menaikkan seri kulit. EX Radiance Activator merupakan jawapan bagi mereka yang mendambakan seri kulit yang cerah sekata, bersinar sihat yang mampu memukau setiap mata memandang. Buka
n itu sahaja, malah EX Radiance Activator mampu mencerahkan kulit, parut, pigmentation, sunburn, menghalang pengeluaran melanin (sel kulit gelap) yang berlebihan dan menyekatakan warna kulit. Selain dapat mengurangkan garis halus, kedut, menegangkan kulit dan mengembalikan keremajaan dan keanjalan kulit

Kandungan:

Protein IllumiCel Complex
menghalang pemurungan sel kulit berlaku dengan memberikan setiap satunya nutrisi yang diperlukan seterusnya membuatkannya bercahaya dan sihat. Memberikannya traslucensi dari semua lapisan kulit, membalikan setiap sinar cahaya sehinggakan kulit kelihatan seaakan bercahaya dari dalam. Spectrum cahaya bukan sahaja dibalikkan dari permukaan kulit, tetapi juga dari dalam kulit.

Protein Fruitrix Nutrient
menyegarkan kulit dan membekalkan kulit dengan nutrisi buah-buahan semulajadi yang terbaik, menghalang radikal bebas menyerang kulit, memperbaiki jaringan kulit yang rosak, sehingga kulit tampak licin, muda dan bebas dari sebarang masalah.

Kedua-dua protein diadun dalam serbuk yang mudah larut serta partikel halus senang diserap oleh badan, seterusnya dihantar ke bahagian dalam kulit yang memberikan hasil dramatik dalam masa yang pantas.

Masukkan serbuk minuman kecantikan EX Radiance Activator kedalam segelas air sejuk (atau suhu bilik) dan kacau. Minum serta merta. Jangan guna air panas.

Sesuai untuk siapa?
Sesuai untuk semua jenis kulit, wanita dan lelaki berusia 16 tahun keatas.

Ada pantang?
Tiada pantang, boleh diambil bersama produk lain. Boleh diminum semasa haid.

Cara Pemakanan:
Sekali sehari, diminum sebelum tidur atau selepas sarapan, untuk hasil yang cepat, minum dua kali sehari, selepas sarapan dan sebelum tidur.

Berapa lama untuk melihat hasil:
Hasil boleh dilihat dalam 2 minggu (jika dimimum 2 kali sehari, maka hasil dalam seminggu)

Apakah khasiat EX Radiance Activator:
1. Memberikan dan menaikkan seri seluruh kulit melalui teknologi protein IllumiCel Complex.
2. Mencerahkan kulit, mengurangkan kesan parut.
3. Menghalang radikal bebas dan melambatkan penuaan kulit, badan, rambut dan kuku.
4. Menyegarkan dan menegangkan kulit
5. Mengecilkan pori, mengawal pengeluaran sebum dan menghalang jerawat
6. Memperbaiki struktur kulit menjadikannya lebih halus dan licin

Khasiat berganda
Berbeza dengan produk lain, sepeket EX Radiance Activator mempunyai kandungan kaya khasiat seberat 15gram, berbanding dengan produk lain yang rata-rata hanya seberat 5gram per paket.

Rasa EX Radiance Activator-Ala-ala pineapple
EX Radiance Activator juga adalah merupakan minuman yang sedap diminum berbanding setengah produk yang mempunyai bau tersendiri.

p/s: bg org yg mgalami resdung nurin tak galakkan ye...better mum collagen catalyst

please klik --> Awra Miraculous


Nurin ~ Stokis Produk Catalyst(Johor)& Agent Miracle Tab (Kluang)

COD : Kluang & Segamat

012.799.5298

09 July 2012

MIRACLE TAB SOAP


MIRACLE TAB SOAP~
RM70/1 bar/125g (penggunaan sehingga 3-4 bln)~

Tab Soap mengandungi modifikasi protein glutathione yang mampu merawat dan membersihkan kulit secara menyeluruh. Ia memiliki sifat unik yang seterusnya dimanfaatkan dalam rawatan pintar bagi masalah kulit yang pelbagai, sehinggakan ianya dinobatkan ibarat mimpi menjadi kenyataan.

Tab Soap ini bersifat anti inflamasi, anti oksidan dan memainkan peranan utama dalam fungsi anti toksin, dan ini akan memberikan perlindungan akti oksidan, terutamanya kepada sesiapa yang inginkan perlindungan daripada kesan penuaan awal, jerawat, warna kulit tidak sekata, pigmentasi, dan ribuan lagi masalah kulit yang lain. Tab Soap juga merupakan ejen anti radang sehingga mampu mengurangkan kemerahan, bintik hitam, dan pembengkakkan pada jaringan yang rosak sekitar kulit.

Produk ini bukan hanya mampu menghilangkan jerawat, tapi berpotensi untuk merawat parut dan bekas jerawat secara maksima mungkin sehingga kulit anda menjadi cerah dan tidak dimamah usia. Diadun dengan bahan semulajadi, pembersih lembut dan mendalam ini dapat membuang dan menghapuskan semua racun, kuman dan kotoran yang menyerang kulit.


Faedah:
Anti pigmentasi, Anti-jerawat, mengurangkan kesan penuaan, menghilangkan Melasma, Parut luka, campak, kesan melecur & jerawat, mengecilkan liang roma, membuang toksin kulit, meratakan warna & mencerahkan kulit serta merawat kulit secara keseluruhan yang menjanjikan anda kulit yang sihat, halus, cerah berseri tanpa cela.

Cara pemakaian:
Urut buih pembersih secara lembut pada keseluruhan muka dan leher, bilas dengan air sehingga bersih..
NOTA: Sisa-sisa makeup perlu dibersihkan terlebih dahulu dengan pencuci makeup.

tips Cara pemakaian mask:
JANGAN basahkan muka, buihkan sabun, kemudian urut lembut pada kulit. Biarkan selama 5-6 minit, kemudian bilas.

Kandungan:
• Protein Glutathione, Ekstrak Mulberry, Willow Bark, Licorice, Lemon & Aloe Vera. Dijamin halal & selamaT.

Untuk mengelakkan pembaziran,sila potong Miracle Tab Soap kecik2 , pastu masuk dalam bekas untuk mengelakkan Miracle Tab Soap cair terutama sekali bile terkena air or kena panas ..Miracle Tab Soap jenis organik dan mudah cair,pastikan sabun nih di letakkan di tempat kering & dalam berkas bertutup !

**aku potong kecik2 pastu masuk dlm bekas,pastu sumbat dalam handbag..mudah di bawa ke mana saje =)



Jom Singgah page Nurin Catalyst
Sesiape berminat bole sms ke pm ke call ke..atau email !
012 - 799 5298
nurincatalyst@gmail.com

11 June 2012

Slim bersama Acai Berry


Mengapa Harus ABC Acai Berry?


100% bahan alami dengan campuran buah acai berry dan ramuan herbal Cina,
Tidak ada efek samping seperti pusing, jantung berdebar dan sering buang air besar. Sehingga tidak menggangu aktifitas rutin anda,
Telah terbukti bahwa buah acai berry memiliki banyak kandungan yang sangat berguna bagi tubuh seperti omega6 dan omega9 yang berguna mengurangi resiko penyakit jantung, dan juga kandungan lainnya seperti fosfor, kalsium, potassium, vit B1, vit B2, dll,
Kaya akan serat sehingga membuat cepat merasa kenyang dan menahan nafsu makan dengan efektif,
Dapat meningkatkan metabolisme tubuh sekaligus memberikan nutrisi untuk kulit,
Mampu menurunkan berat sampai dengan 40lbs (18kg) dalam waktu 4minggu

Siapa yang harus Mengamalkan ABC Acai Berry ?

Wanita/Lelaki yang mendambakan postur tubuh yang indah dan sering kali tertipu dengan produk-produk yang kurang berkualiti,

Wanita/Lelaki yang sibuk dengan aktifitasnya sehingga memerlukan supplement efektif yang praktis tetapi menghasilkan pengaruh yang besar.

ABC Acai Berry adalah Suplemen yang membantu menurunkan berat badan, menyehatkan, meningkatkan metabolisme tubuh dan memberikan nutrisi pelindung bagi kulit. ABC acai berry merupakan produk best seller yang ada di pasaran sekarang ini dengan kualiti terdepan dari produk-produk lain!

Mengandungi : Buah Acai Berry, Aloe, Chitosan, Garcinia Camboga, Dietary Fiber dan Green Tea.

*Hati-hati produk palsu yang sekarang banyak beredar di pasaran. Lihat Cara membezakan ABC Acai Berry asli dengan yang palsu

Manfaat Lain

Selain sebagai pelangsing badan, ABC Acai Berry juga membantu memperlambat penuaan kulit (anti aging). Kulit menjadi lebih kenyal, awet muda dan berseri. Telah terbukti bahwa buah acai berry mengandung antioksidan tinggi yang sangat ampuh untuk melawan dampak radikal bebas dan memiliki banyak kandungan yang sangat berguna bagi tubuh seperti omega6 dan omega9 yang berguna mengurangi resiko penyakit jantung, dan juga kandungan lainnya seperti fosfor, kalsium, potassium, vit B1, vit B2, dll.


Cara Pemakanan Acai Berry yang betul :

1. makan 1 soft gel sekali sehari sahaja.
2. Bangun pagi, masa perut kosong(sebelum breakfast) makan 1 soft gel bersama air suam.
3. Untuk penurunan berat badan yang lebih efektif, banyakkan minum air suam @air kosong.
4. Banyakkan memakan buah-buahan untuk mengelakkan sembelit.
5. timbang berat badan 1 minggu sekali

Pantang Larang

1. Tidak sesuai bagi penderita penyakit jantung, darah tinggi, stroke, hati, ginjal, hyperplasia, glaukoma, ayan, dan gangguan jiwa
2. Tidak sesuai bagi jika anda mengambil alkohol, pengguna ubat terlarang maupun ubat doctor yang diambil secara rutin.
3. Tidak boleh diambil bersama ubat lain seperti panadol, antibiotik, dll (jika sedang makan vco dan collagen- dinasihatkan cuma makannya pada waktu malam sahaja)
4. Tidak sesuai bagi wanita yg sedang haid, wanita yg sedang hamil. wanita menyusu boleh makan cuma perbanyakkan minum air masak)

Perhatian:
1. Digalakkan untuk tetap makan meski tidak berasa lapar, makan sedikit sudah memadai untuk bekalan tenaga dalam badan..Banyakkan pengambilan buah-buahan dan air masak.

39 kelebihan buah acai berry.

Semoga bermanfaat untuk anda!

1. Acai boleh membantu kualtiti tidur dengan lebih baik
2. Acai dapat tingkatkan tahap tenaga anda
3. Acai berry dapat mengurangi kolesterol
4. Acai boleh membantu anda menurunkan berat badan
5. Acai berry dapat membantu mengurang stress anda
6. Acai Dapat Meningkatkan Kesihatan Seksual Anda
7. Acai Boleh Melegakan Haid Bulanan Wanita.
8. Acai Dapat Membantu melawan Kerdut dimuka
9. Minum acai Dapat Membuat Gigi Kukuh
10. Acai meningkatkan penglihatan Mata anda
11. Acai Dapat Bantuan Warna Kulit anda
12. Acai Boleh Melewatkan Ketuaan
13. Acai Dapat Melindungi Saluran Darah
14. Acai Dapat Meningkatkan daya tahan penyakit
15. Acai Bolehkah Meningkatkan Tahap Lipid dan Glukosa
16. Acai Boleh Mengdetoksifikasi Dan Mencuci Tubuh Kita
17. Acai Mampu Membantuan Masalah Ulser
18. Acai Mungkin Mampu Mengurangi Risiko Penyakit Alzheimer
19. Acai Adakah Penolong Besar Terhadap Osteoporosis
20. Acai Bolehkah Melawan BPH (pembesaran prostat)
21. Acai mampu membantu menghalang Retinopathy
22. Acai Bolehkah Mencegah Beberapa Penyebab Dari Penyakit Jantung
23. Sterols Dari acai Dapat Membantu Menurunkan Tekanan Darah
24. Acai Dapat Membantu melegakan simptom
25. Acai Dapat Bantuan Juga Lapangkan Gejala Dari Crohn’s Disease
26. Acai Mamput Membantu Menghilangkan Rasa Sakit Arthritis
27. Acai Dapat Membantu Mencegah Kerosakan Free-Radical di Sistem Kekebalan (immune system)
28. Acai Juga Bertindak Seperti Astringen
29. Acai Dapat Memerangi Kanser
30. Acai Bolehkah Mengatasi Acid Reflux!
31. Acai Dapat Menguatkan Tubuh anda
32. Acai Bolehkah Meningkatkan Kontraksi Otot Dan Regenerasi33. 
33. Acai Bolehkah Meningkatkan Fungsi Sel-sel ‘Immune’ (kekebalan)
34. Acai BolehBerindak sebagai Anti-mutagenik
35. Acai Dapat Melawan Virus
36. Acai Dapat Meningkatkan Penghadaman
37. Acai Dapat Memberikan anda Mental yang lebih Jelas
38. Acai Menggalakkan Kesihatan Keseluruhan.
39. Acai Dapat Bantuan Synergy Tubuh Kita

11 May 2012

PRODUK CATALYST DISKAUN 10 %


10 %

10 %

10 %

10 %

10 %

nak oder ?

email: nurincatalyst@gmail.com

sms or call : 012-7995298

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nanurinos Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign