Nanurinos : PENGEDAR SHAKLEE KLUANG:SUPPLIMENT HAMIL

21 February 2014

PENGEDAR SHAKLEE KLUANG:SUPPLIMENT HAMIL



Sumber:Google

Hari ni ade org PM kite tanye set hamil 1 trimester,alhamdulillah hampir setahun berkahwin kini isterinya hamil..hepi for u teman!

1 trimester,memang menguji kekuatan fizikal..mabuk tak kira tempat..makan x selera..isi sikit muntah lebih.nak makan ubat doc bagi pun berkira..lagi kan suppliment kan??

Bakal -bakal ibu,mama,mummy..tolong oke..tolong makan ubat yg doc bg..suppliment pun tolong makan ye..tolong pikirkan baby yg comel dalam rahim kite tu..kesian kat baby yg comel tu..mereka perlu lahir dgn sihat!

dulu,aku cakap kat doc,sy tak boleh mkn ubat ni doc..keluar balik..pahit..tak sedap..sangkut kt tekak..besar la ubat ni,mkn sebiji je bole tak,kenape nak telan sampi 2 biji doc..mcm2 alasan aku bagi..nak tau doc ckp ape?u nak baby u sihat tak?u tak nak baby u cacat kan?u tak nak gigi u rongak kan?u nak ke baby u lahir tak sihat??okee,seraaaam i..terus amek ubat,suppliment on time uolss..

ye,memang tu semua ketentuan ALLAH,tapi kite sebagai Bakal -bakal ibu,mama,mummy mesti lah berusaha yg terbaik kan?

layanlah karenah hamil dengan senyuman,kerana 1 ari nanti kite akan senyum sendiri bile ingat memori mengandung!


Salam Jumaat
Nurin | 0127995298 | ID: 881110




Berminat nak jana income dengan Shaklee? Nak ada bisnes side income yang mampu jana 3-4-5 angka? Tiada yang mustahil bersama Shaklee. Hubungi saya ; Telefon : 0127995298 email : nanurinos@gmail.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nanurinos Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign