Nanurinos : PENGEDAR SHAKLEE KLUANG: PETUA HILANGKAN JERAGAT DENGAN VITA E SHAKLEE

18 March 2014

PENGEDAR SHAKLEE KLUANG: PETUA HILANGKAN JERAGAT DENGAN VITA E SHAKLEE

Aku dan eye bag memang susah nak di pisahkan..huaargghhh ai is stress!


i hate my Eye Bag

okey,abaikan wajah ku yg tidak senonoh itu.pufffhh* aku ade google2,cari petua nak hilangkan mata panda tu..korang try laaa..

1. Campurkan perahan jus lemon dengan sedikit air suam. Sapukan ke bahagian bawah mata dua kali sehari. Lakukan setiap hari sehingga mendapat hasil yang memuaskan hati.


2. Basuh uncang teh yang telah digunakan dan simpan ke dalam peti sejuk selama 10-15minit. Letakkan uncang teh yang sejuk di atas mata. Biarkan selama 15-30 minit. Lakukan sebelum dan selepas tidur.


3. Kupas, bersihkan dan potong kentang nipis-nipis. Lekapkan pada mata. Biarkan selama 20 minit.  Lakukan sebelum dan selepas tidur.


4. Sapu air sejuk dari peti ais di bahagian bawah kelopak mata setiap pagi selepas bangun dari tidur. Yang ni senang je :) *weehee nak try*


5. Bancuh sebiji kuning telur dengan sedikit madu dan perahan lemon. Sapukan adunan tersebut pada sekeliling mata terutama pada bahagian bawah mata. Lakukan sebelum tidur dan bilas dengan air bersih keesokan paginya.

senang tak?kalau rajin,banyak masa terluang..boleh la layan petua2 ni..aku dah try ke?ohhh semesti nya belum..aku kan pemalas..bz mommy la katakan.haha* untuk memudahkan kerja,aku hanya menggunakan vita E shaklee sebagai masker dan vitamin untuk memudarrkan segala bagai perhiasan degil yg ade kat muka aku nih..

semalam sebelum tidur aku merajinkan diri aku untuk bermasker hehe* medina tidur awal,mama pun amek kesempatan buat kelas masker dengan mak su die! Seingat aku da sebulan jugak aku telan vita E shaklee ni,kononnya nak kasi pudarr segala jeragat yang ade kat muka ni..orang cakap aku takde jeragat,meh sini tengok dekat-dekat..haaa ade kaan?Cuma tak ketara je laaa..hihi* selama sebulan aku amalkan vita E shaklee ni,memang nampak pudar la..mungkin amek masa sikit kot nak suci bersih gebu2 macam kulit baby tuu..selain jeragat aku jugak nak hilangkan gelap bawah mata ni haaa..suami selalu tegur..ade la satu hari tu,aku tengah lipat kain baju,si ayah berborak dengan si anak yang kelihatan blurrr-blurrr ape yang ayah die cakap..

" medina,mata mama macam mata panda kan,hikhik "
medina pun senyum2 pura-pura paham ape yang ayah die cakap

bengang i uolss..die kutuk depan2..takpe..takpe.. rase nak meletoppp pun ade..bermula saat tu la..aku berazam..nak nyahhhh segala gelap bawah mata ni..mesti boleeeh dengan esp shaklee + vita E shaklee !


amek sebiji vita E shaklee,cucuk pakai jarum dann piciitt

sapu sikit2 kat muka,then ratakan
taraaa,okey vita E aku dah sapu kasi rata..muka macam berkilat dan tegang sikit.
aku biarkan vita E kat muka,esok pagi bangun tidur baru cuci muka bersih2.hihi*

tingggg* ESP SHAKLEE + VITA E SHAKLEE yg kebabommmm.kulit lebih lembut dan nampak segar

VITA E SHAKLEE bestttt kan?

Melembabkan kulit
Mengecilkan pori-pori
Mengurangkan parut
Vitamin awet muda

lagi dan lagiiii?

Khasiat dan Keistimewaan Vita-E Shaklee:

  • Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.
  •  Memperbaiki peredaran darah,untuk memperbaiki tisu, dan sangat berguna dalam rawatan "premenstrual syndrome" dan penyakit fibrocystic payudara.
  • Melindungi paru2 dari pencemaran udara.
  •  Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan, mengurangkan parut, mengurangkan tekanan darah, membantu dalam pencegahan penyakit katarak, meningkatkan prestasi atlit, dan mengendurkan otot kaki dari kekejangan.
  • Mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan di masa yang sama menguatkan dinding kapilari.
  • Vitamin E menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat, dan membantu mencegah anemia dan "retrolental fibroplasia", sejenis gejala mata yang boleh menjangkiti bayi pramatang.
  • Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk).
  •  Mengurangkan risiko keguguran bagi wanita hamil.
  •  Merendahkan kadar kolesterol.
  •  Membantu mencegah kanser.
  • Vitamin E boleh meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki.
  • Vitamin E juga dikenali sebagai ‘vitamin cinta’ kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteri. Malah wanita hamil, menyusukan anak, mengambil sebarang pil hormon dan melalui fasa menopous memerlukan vitamin E.

Berminat nak jana income dengan Shaklee? Nak ada bisnes side income yang mampu jana 3-4-5 angka? Tiada yang mustahil bersama Shaklee. Hubungi saya ; Telefon : 0127995298 email : nanurinos@gmail.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nanurinos Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign