Nanurinos : PENGEDAR SHAKLEE KLUANG: RESEPI CREAM CHEESE BISKUT,SEDAP & SIMPLE!

07 April 2014

PENGEDAR SHAKLEE KLUANG: RESEPI CREAM CHEESE BISKUT,SEDAP & SIMPLE!

Yeah,weekend datang lagi..dengan rajinnya,aku Berjaya buat cream cheese biskut.tak lama lagi bulan puasa,boleh la jadikan menu “cuci Mulut” ..mak aku cakap kuih merepek,biasa la orang tua.mana mungkin terima bulat2 kuih moden ni.aku memang suka buah kuih ke,masak2 ke..tapi yang simple2 je la.yang bahan remeh temeh tu,sorry.aku tak suka.Haha*

Bahan2 yang di perlukan:

Cream cheese
Susu pekat manis menangis haha*
Biskut
Nestum
Susu segar – aku pilih low fat,fefeeling diet mihhmihh*



Step 1:

Pukul cream cheese tu sampai sebati.pakai stand mixer ke hand mixer ke.janji cream cheese tu lunyai.


Step 2:
Masukkan ½ tin susu pekat .okey susu ni korang boleh ikut citarasa sendiri.nak manis ke kurang manis ke.yang penting jangan sampi kena kencing manis .pastu pukul lagi susu dan cream cheese tu sampai betul2 sebati.dah siap letak tepi.


Step 3:
Tuang susu segar dalam mangkuk ke pinggang ke.ambil biskut dan celupkan dalam susu segar tu.rendam kejap.jangan lah sampai lembik pulak.agak2 je.

Susun biskut tu dalam Loyang cantik2.sapu lah cream cheese yang dah bancuh tu tadi kat atas biskut .sapu cantek2,jangan sepah2 macam aku.haha.okehhh,nestum jangan lupa ye.lepas cream cheese,tabur pulak nestum family yang ranggup tu..



Ulang  lagi [Susun biskut >> sapu cream cheese >> tabur nestum] sampi berapa banyak dan berapa tinggi layer yang korang nak.tinggi macam KLCC pun tak pe,tapi tak muat la nak masuk peti ais nanti.haha


Tadaaaaaa..okeh dah siap.aku suka letak nestum banyak2,sebab nestum ni kan ranggup.so delicious uolsss.betull ai tak tipu.dah siap semua,masuk cream cheese biskut ni dalam peti ais.aku buat malam,esok pagi dah ngaapppp masuk mulut! Ohhh yummy


tudiaaa,Melelehhh uolss.sekali ngaaapp,sambil kejam mata.lazat!

Suami aku cakap ni ubat kencing manis yanggg.tak mo la makan.tapi mcm rugi tak makan kan yang..haha* lawak laa ayah medina ni..Senang tak nak buat cream cheese ni?senangnye lahaaiii,tak payah pakai oven bagai..masuk “ais box” je cukup.

kenapa aku amek gambooo kat Boxers, Men's underwear ??

---------**--------


lasst,aku  nak bagitau yang promosi Shaklee April 2014 ni ialah Ostematrix.



HARGA PASARAN RM61,NAK DAPAT HARGA BERBALOI BALOI?
ape lagi,mari la roger aku.
Register member Terus,cukup time dapat bonus shaklee,yay!

Beli 6 BOTOL OSTEMATRIX PERCUMA 1 BOTOL lagi OSTEMATRIX.
Maknanyee kite jimat RM61..best kan??

eh..eh..Nak beli 1 pun boleh...takda masalah :)
============================
10 fungsi & kebaikan ostematrix shaklee:

1. Menguatkan Tulang 

2. Mencegah Obesiti 

3. Melindungi Otot Jantung 

4. Mengelakkan Kanser Kolon 

5. Mencegah Blues Pra-haid 
6. Mencegah Batu Karang 

7. Memastikan Tahap pH Alkali Yang Sihat 

8. Kawalan Tekanan Darah
*Untuk membantu menguji kesan gabungan nutrien termasuk kalsium dari makanan pada tekanan darah, satu kajian telah dijalankan untuk menyiasat kesan pola makan pelbagai tekanan darah. Secara keseluruhan didapati bahawa pengambilan makanan yang mencukupi buah-buahan dan sayur-sayuran serta kalsium memainkan peranan penting dalam mengawal tekanan darah.*

9. Mengekalkan Gigi dan Gusi yang sihat

10. Membantu Pengangkutan Nutrien - Kalsium membantu nutrien bergerak mudah melintasi membran sel.





Berminat nak jana income dengan Shaklee? Nak ada bisnes side income yang mampu jana 3-4-5 angka? Tiada yang mustahil bersama Shaklee. Hubungi saya ; Telefon : 0127995298 email : nanurinos@gmail.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nanurinos Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign