Nanurinos : PENGEDAR SHAKLEE KLUANG : KAMPUNG TANPA WAYAR & NETBOOK 1 MALAYSIA

10 September 2015

PENGEDAR SHAKLEE KLUANG : KAMPUNG TANPA WAYAR & NETBOOK 1 MALAYSIA



Arghhh lama rasa tak bersiaran ni, bukanlah bizi beno,tapi macam tak berkesempatan. Semalam, pagi-pagi dah terpacak depan ghumah orang.semata-mata nak check signal kampung wifi (KTW). Berpeluh-peluh cari tiang satu kampung..zon 3 la zon 5 la..zon 8 la..harap2 kerja keras semalam dapat turun 10 kilo lomak! Pukul 12 berlari-lari anak ke tadika,adik-adik chumel sedang menunggu kakak2 gojess datang bawak netbook kegemaran mereka.Alhamdulillah,tanggungjawab terlaksana dengan jayanye..Hari ni kite belajar tulis nama menggunakan Microsoft Word..macam-macam ragam..macam-macam perangai pon hadoo..


Kakak huruf Y kat mane?
Huruf Y ade kat keyboard sayanggg

Cikgu nak padam macamana?
Tengok ni,ade anak panah backspace,okey ni untuk padam..(2 minit lepas tu die tanye soalan yg sama)

Teacher huruf Q tak de..
huruf Q ade tu,tak lari mane pon..cuba cari kat keyboard..ade kannn

Kakak tengokk die bawak mainan gi sekolah..
takpe,budak pandai memang camtu..awak nak pandai esok bawak mainan okey!

Kakak die Tarik seluar kite..
hahaahah..kakak gelak goling-goling..cepat Tarik rambut pulak

Kakak huruf kecik macamana..
Capslock sayangggg

Hepinye kakak,awak semua buat hidup kakak2 gojes huru hara selama 1 jammm.. next 2 week kite jumpe lagi ye.. Esok lusa kalau hakak di beri peluang jadi cikgu tadika..confirmmmm hakak tak nakkk dik oii..kang hilang tahap kesabaran yang semakin menipiss. Nanti makpak budak2 datang serang i..kihkih ..Medina pun selalu kena cooooobit dengan mama tawwww.. untungnyaa budak zaman sekarang..barang-barang semua canggih..nak tepon makpak sediakan..nak netbook,pap hakak letak depan mata..Bestkan Bestkan?? dulu hakak nak pegang kakulator pon susah dik..hehe.. Okey Janji taw,Belajar rajin-rajin! semoga kita semua berjaya dunia dan akhirat..ameeenn.




Berminat nak jana income dengan Shaklee? Nak ada bisnes side income yang mampu jana 3-4-5 angka? Tiada yang mustahil bersama Shaklee. Hubungi saya ; Telefon : 012.799.5298 
email : nanurinos@gmail.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nanurinos Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign